Pokračujeme ve vydávání kapitol druhé části knihy "Poslání – čas jednoty" v češtině. Předchozí kapitoly najdete v archivu blogu "Kniha": https://kniha198czech.blogspot.com/p/archiv-blogu-kniha-198.html
Genesis 12, 18, 20, 21
1. Nebo byl řekl Hospodin Abramovi: Vyjdi z země své a z příbuznosti své, i z domu otce svého do země, kterouž ukáži tobě.
2. A učiním tě v národ veliký, a požehnám tobě, a zvelebím jméno tvé, a budeš požehnání.
3. Požehnám také dobrořečícím tobě, a zlořečícím tobě zlořečiti budu; ano požehnány budou v tobě všecky čeledi země.
4. I vyšel Abram, tak jakž mu byl mluvil Hospodin, a šel s ním Lot. (Byl pak Abram v sedmdesáti pěti letech, když vyšel z Cháran.)
5. A vzal Abram Sarai manželku svou, a Lota syna bratra svého, a všecko zboží své, kteréhož nabyli, i duše, kterýchž dosáhli v Cháran. A vyšedše, brali se do země Kananejské, až i přišli do ní.
6. I prošel Abram tu zemi až k místu Sichem, to jest až k rovině More. A tehdáž Kananejští [byli] v zemi.
7. I ukázal se Hospodin Abramovi a řekl: Semeni tvému dám zemi tuto. Tedy vzdělal tu oltář Hospodinu, kterýž se byl ukázal jemu. (Genesis 12, Bible Kralická (1613))
Všemohoucí nepřijímá oběti. Oběti potřebují démoni, kteří se živí energií utrpení zabitých. V Soudný den bude každý odměněn podle úrovně jeho duše. Probuď se.
8. A odtud podal se k hoře, [kteráž leží] na východ od Bethel, kdežto rozbil stan svůj, [tak že mu] Bethel byl na západ, Hai pak na východ; i vzdělal tam oltář Hospodinu, a vzýval jméno Hospodinovo.
9. Potom hnul se Abram dále, a odebral se odtud ku poledni.
10. Byl pak hlad v té zemi; protož sstoupil Abram do Egypta, aby tam byl pohostinu; nebo veliký [byl] hlad v té zemi.
11. I stalo se, že když přicházel blízko k Egyptu, řekl k Sarai manželce své: Aj, nyní znám, že jsi žena krásné tváři.
12. A stane se, že když tě uzří Egyptští, řeknou: To [jest] manželka jeho; i zabijí mne, tebe pak živé nechají.
13. Prav medle, [že] jsi sestra má, aby mi dobře bylo příčinou tvou, a živa zůstala duše má pro tebe.
14. I stalo se, když všel Abram do Egypta, viděli Egyptští ženu, že krásná byla náramně.
15. A vidouce ji knížata Faraonova, schválili ji před ním; i vzata jest žena do domu Faraonova.
16. Kterýžto i Abramovi dobře učinil pro ni; a měl ovce a voly a osly, i služebníky a děvky, též oslice a velbloudy. (Genesis 12, Bible Kralická (1613))
V Koránu je Abraham popsán jako spravedlivý a s pravou vírou. Abraham je zde však vykreslen v krajně negativním světle. Pokud by Abraham a Sára byli takoví, jak jsou prezentováni ve Starém zákoně, Mohamed by o těchto dvou postavách do svého učení nezahrnul jediné slovo. Podobně by se Mohamed nezmínil o Mojžíšovi, kdyby byl Mojžíš tak nemorální, jak je popsán ve Starém zákoně. Starý zákon se tedy jeví jako text, ve kterém jsou postavy ze starověkého učení vylíčeny jako nemorální a zároveň jsou prohlášeny za svaté a spravedlivé. To znamená, že informace, které Mohamed obdržel, nepocházely ze Starého zákona, ale ze skutečně starověkých zdrojů.
Někdy se zdá absurdní vysvětlovat někomu duchovně zmrzačenému, že vražda, loupeže a jiné hanebné činy jsou zločiny a ne spravedlnost. Lidé probuzení by měli probudit neprobuzené, aby jejich duše mohly růst před Soudným dnem.
Předpokládejme, že náboženští vůdci mají pravdu, když říkají, že Abraham nějak není zodpovědný za to, že zbohatl díky faraonově přízni vůči Sáře, obohatil Abrahama o velbloudy, koně, osly, otroky a služebné poté, co se na ni faraon jen podíval. Přesto jsou Abraham a Sára v jiné zemi, kde Abraham znovu navrhuje, aby Sarah neprozradila, že je jeho manželkou, aby ho „místní divoši“ nezabili, svedeni jí. Ale král Gerar si Sáru nevzal, protože byl ve snu varován, že Sára je Abrahamova manželka i jeho nevlastní sestra. Co však Abrahama přimělo k tomu, že by se někdo nechal svést jeho manželkou, když uvážíme, že Sáře bylo v té době již 90 (!) let? Přesto vás nutí věřit, že král mohl být v pokušení zatáhnout do postele 90letou babičku (!). A nutí vás tomu věřit tím, že vyhrožují věčným zatracením v ohni „milosrdného“ falešného božstva. Sarah byla o 10 let mladší než Abraham.
4. I vyšel Abram, tak jakž mu byl mluvil Hospodin, a šel s ním Lot. (Byl pak Abram v sedmdesáti pěti letech, když vyšel z Cháran.)
11. I stalo se, že když přicházel blízko k Egyptu, řekl k Sarai manželce své: Aj, nyní znám, že jsi žena krásné tváři.
13. Prav medle, [že] jsi sestra má, aby mi dobře bylo příčinou tvou, a živa zůstala duše má pro tebe.
16. Kterýžto i Abramovi dobře učinil pro ni; a měl ovce a voly a osly, i služebníky a děvky, též oslice a velbloudy. (Genesis 12, Bible Kralická (1613))
10. A řekl: Jistotně se navrátím k tobě vedlé času života, a aj, syna [míti bude] Sára manželka tvá. Ale Sára poslouchala u dveří stanu, kteréž [byly] za ním.
12. I smála se Sára sama v sobě, řkuci: Teprv když jsem se sstarala, v rozkoše se vydám? A ještě i pán můj se sstaral. (Genesis 18, Bible Kralická (1613))
1. Odtud bral se Abraham do země polední, aby bydlil mezi Kádes a Sur; i byl pohostinu v Gerar;
2. Kdežto pravil Abraham o Sáře manželce své: Sestra má jest. Tedy poslav Abimelech, král Gerarský, vzal Sáru. (Genesis 20, Bible Kralická (1613))
To znamená, že Abram a Sára se vydali do země Gerar, když Sára ještě neporodila syna, ale bylo jí již 90 let.
3. Ale přišed Bůh k Abimelechovi ve snách v noci, řekl jemu: Aj, ty již umřeš pro ženu, kterouž jsi vzal, poněvadž jest vdaná za muže.
14. Tedy vzav Abimelech ovce a voly, služebníky také a děvky, dal [je] Abrahamovi; a navrátil mu Sáru manželku jeho.
16. Sáře pak řekl: Aj, dal jsem tisíc stříbrných bratru tvému, hle, onť jest tobě zástěrou očí [u] všech, kteříž [jsou] s tebou. A všemi těmito věcmi [Sára] poučena byla. (Genesis 20, Bible Kralická (1613))
1. Navštívil pak Hospodin Sáru, tak jakž byl řekl; a učinil Hospodin Sáře, jakož byl mluvil.
2. Nebo počala a porodila Sára Abrahamovi syna v starosti jeho, v ten čas, kterýž předpověděl Bůh. (Genesis 21, Bible Kralická (1613))
17. Ale Hospodin trápil Faraona ranami velikými, i dům jeho, pro Sarai manželku Abramovu. (Genesis 12, Bible Kralická (1613))
To znamená, že faraón byl shledán vinným, protože Abram zatajil skutečnost, že Sarah byla jeho manželka. Ale žádají vás, abyste věřili, že falešné božstvo je spravedlivé a rozumné. Pokud si náboženský sluha začne něco vymýšlet na obranu Abramovy duchovnosti a falešného božstva, nehádejte se s ním – těžko mu pomůžete.
5. Byl pak Abraham ve stu letech, když se mu narodil Izák syn jeho(Genesis 21, Bible Kralická (1613)18. Protož povolal Farao Abrama a řekl: Cos mi to učinil? Pročežs mi neoznámil, že ona manželka tvá [jest]?
19. Proč jsi řekl: Sestra má jest? A vzal jsem ji sobě za ženu. Protož nyní, teď máš manželku svou, vezmi a jdi.
20. I poručil o něm Farao mužům, a propustili ho, i manželku jeho i všecko, což měl. (Genesis 12, Bible Kralická (1613))
A tak při čtení životních příběhů výše zmíněných postav poznáváte duchovní úroveň autorů takových příběhů. Stejnou úroveň vidíme u náboženských služebníků, kteří tyto příběhy nadšeně recitují v kostelech. Jaká je tedy úroveň světa, který následuje takové falešné božstvo do propasti, aniž by přijal Boží dar spásy? Mnozí nechápou, že nejen odmítají Boží dar, ale že selhávají ve zkoušce mezi prachem a věčností. Jak nemůžete pochopit, že problém není s falešným učením, ne se zloději, zrádci nebo těmi, kteří ženou svět do válek? Problém není ani se satanisty, kteří vedou svět do záhuby. Skutečným problémem je, že většina lidí nemá vůli slyšet Boží hlas – své svědomí. Toto je zkouškový čas pro každou duši a pro celý svět. Probuďte se!
Numeri 31
Níže je epizoda z příběhu, ve kterém náboženští služebníci pomlouvali Mojžíše a vykreslovali ho jako zvíře plnící pokyny falešného božstva. Takové vynálezy slouží k udržení lidí na nízké duchovní úrovni. Postava zvaná Mojžíš také pochází z fragmentů příběhů, které se k nám dostaly z dřívější civilizace. Při čtení následujícího textu zvažte duchovní úroveň postav tohoto příběhu.
7. Tedy bojovali proti Madianským, jakož byl přikázal Hospodin Mojžíšovi, a zbili všecky pohlaví mužského.
8. Pobili také krále Madianské mezi jinými, kteréž porazili, [totiž] Evi, Rekem, Sur, Hur a Rebe, pět králů Madianských; Baláma také, syna Beorova, zabili mečem.
9. A zajali synové Izraelští ženy Madianské i děti jejich; všecka hovada jejich, i všechny dobytky jejich, a všecka zboží jejich pobrali.
10. Všecka také města jejich, v kterýchž svá obydlí měli, i všecky hrady jejich vypálili ohněm.
11. A všecku loupež i všecky kořisti pobravše, lidi i hovada,
12. Vedli [je] k Mojžíšovi a k Eleazarovi knězi, a ke všemu množství synů Izraelských, i zajaté i kořisti, i loupeže, k vojsku na roviny Moábské, kteréž jsou při Jordánu [naproti] Jerichu. (Numeri 31:7-12, Bible Kralická (1613))
Tím ale zvěrstva neskončila, protože „Mojžíš“ údajně neprolil dostatek nevinné krve.
13. I vyšli Mojžíš a Eleazar kněz a všecka knížata shromáždění proti nim ven za stany.
14. Tedy rozhněval se Mojžíš na vůdce vojska, hejtmany nad tisíci a setníky, kteříž se navraceli z boje,
15. A řekl jim Mojžíš: A což jste zachovali všecky ženy?
16. Ej, onyť jsou hle synům Izraelským, podlé rady Balámovy, daly příčinu k přestoupení proti Hospodinu, při modlářství Fegor, pročež ona rána přišla byla na lid Hospodinův.
17. Protož nyní zmordujte všecky děti pohlaví mužského, a všecky ženy, kteréž poznaly muže.
18. Všecky pak panny, kteréž nepoznaly muže, zachovejte sobě živé.
19. Vy pak zůstaňte vně za stany za sedm dní; všickni, kteřížkoli jste někoho zabili, aneb kteříž jste se zabitého dotkli, očištovati se budete dne třetího a dne sedmého, sebe i zajaté své.
20. Všeliké také roucho a všecky věci kožené, i všelijaké dílo z [srstí] kozích, i všelikou nádobu dřevěnou očistíte.
21. I řekl Eleazar kněz vojákům, kteříž byli šli k boji: Toto jest ustanovení zákona, kteréž byl přikázal Hospodin Mojžíšovi.
22. Zlato však, stříbro, měď, železo, cín a olovo,
23. A cožkoli trpí oheň, ohněm přepálíte, a přečištěno bude, však tak, když vodou očišťování obmyto bude; což pak nemůže ohně strpěti, [to] skrze vodu protáhnete.
24. Zpéřete také roucha svá v den sedmý, a čistí budete; a potom vejdete do stanů.
25. Mluvil i to Hospodin k Mojžíšovi, řka:
26. Sečti summu kořistí zajatých, tak z lidí jako z hovad, ty a Eleazar kněz, a přední [z čeledi] otců v lidu;
27. A rozdělíš ty kořisti na dva díly, [jeden] mezi vojáky, kteříž byli vytáhli na vojnu, [a druhý] mezi všecko shromáždění.
28. A vezmeš díl na Hospodina od mužů bojovných, kteříž byli vyšli na vojnu, jednu duši z pěti set, [buďto] z lidí neb z hovad, neb z oslů, neb z ovcí.
29. Z jejich polovice [to] vezmete, a dáte Eleazarovi knězi obět vzhůru pozdvižení Hospodinu.
30. Z polovice pak [té, kteráž jest] synů Izraelských, vezmeš jedno z padesáti, [buďto] z lidí neb z volů, neb z oslů, neb z ovcí, [a tak] ze všelijakých hovad, a dáš to Levítům, držícím stráž příbytku Hospodinova.
31. I učinil Mojžíš a Eleazar kněz tak, jakž byl rozkázal Hospodin Mojžíšovi.
32. A bylo té kořisti z pozůstalé [ještě] loupeže, kteréž nabral lid válečný, ovec šestkrát sto tisíc, sedmdesáte a pět tisíců;
33. A volů sedmdesáte a dva tisíce;
34. Oslů šedesáte a jeden tisíců;
35. A panen, kteréž mužů nepoznaly, všech dva a třidceti tisíců.
36. Dostala se pak polovice jedna na díl těm, kteříž byli vytáhli na vojnu, dobytka drobného v počtu třikrát sto tisíc, třidceti a sedm tisíců a pět set,
37. A na díl vzatý Hospodinu dobytka drobného šest set, sedmdesáte pět.
38. A z volů šest a třidceti tisíců, z nichž [přišlo] na díl Hospodinu sedmdesáte a dva.
39. Oslů také třidceti tisíc a pět set, z nichž [přišlo] na díl Hospodinu šedesáte a jeden.
40. A lidí šestnácte tisíců, z nichž [přišlo] na díl Hospodinu třidceti a dvě duše.
41. Dal tedy Mojžíš díl oddělený Hospodinu Eleazarovi knězi, jakž byl přikázal Hospodin Mojžíšovi. (Numeri 31:7-12, Bible Kralická (1613))
Pokud toto ctíte jako svaté písmo a uznáváte takové falešné božstvo jako svého Boha, přičemž popsaná zvěrstva považujete za spravedlivé činy, pak vaše cesta vede do prachu.
Probuďte se, služebníci náboženství! Probuďte se, národy! Nikdo vás nezachrání, pokud zůstanete lhostejní k budoucnosti svých dětí.
Když sedíte společně s rodinou u jídelního stolu, díváte se na své děti s láskou. Ale podívejte se jeden druhému do očí a zeptejte se sami sebe: Milujete své děti na lidské nebo jen na zvířecí úrovni? Pokud si myslíte, že je milujete na lidské úrovni, proč jíte u svého stolu geneticky modifikované potraviny? Proč jste dovolili stavět 5G věže v blízkosti škol, obytných oblastí a dalších budov? Proč se z obrazovek vysílá nemravnost a duchovní prázdnota? Proč posíláte své dospělé syny do války, aby se navzájem zabíjeli? A proč nejednáte? Proč se nesjednotíte pro Boží dar, abyste zajistili budoucnost svých dětí?
Vyzbrojte se láskou ke svým dětem, abyste zachránili svět před satanisty, kteří vás a vaše děti vedou do propasti.
* Text Bible je citován z Bible Kralická (1613) - Genesis 4